12 Nisan 2013

Yine Amerika...

Biraz ara verdikten sonra gene geldik Amerika'ya. Bu kez California'dayiz.

Tennessee ve South Carolina'dan sonra 3. eyaletimiz. Daha once bir kez gezmeye, bir kez de esimi ziyarete gelmistim California'ya. O gelislerimde en cok hosuma giden buranin iklimi oldu. Sabah ve aksamlari serince, ogle saatlerinde isinan bir havasi var buranin. Hep ilkbahar gibi yani. Guneye indikce isiniyor tabii. Soyledigim bizim yasadigimiz bolge, yani San Francisco icin gecerli.

Bu yilin en guzel tarafi kizimla daha cok vakit gecirmek olacak. Cok cabuk buyuyor cocuklar cunku ve kacirilan zamanlari telafi etmek imkansiz.

Artik bos vaktim olacagindan, coook uzun zamandir yazmadigim bloguma da yazabilecegimi umuyorum. Buraya yazdiklarim, kizim dogduktan sonra daha farkli gorunmeye basladi gozume. Kizima gosterebilecegim bir ani defteri gibi geliyor blogum artik bana. Tabii anilar arasinda oldukca buyuk bosluklar var maalesef vakitsizlikten. Ama gene de hic yazmamaktan iyidir. Buyudugunde bakip hatirlamadigi donemlerde neler yapmisiz gormek icin buradan okur belki. O yillarda bunlara antika gozuyle de bakilabilir tabii. "Of anne ya blog mu kaldi, kim okuyacak simdi?" yorumlari yapabilir.


Burada en cok yaptigimiz sey, her firsatta Neva'yi parklara goturmek. O kadar cok park var ve hepsi de oyle guzel ki... Neden ulkemizde boyle yerler yok ya da az diye uzuluyorum gordukce. Bu resmi, icinde kucuk bir gol olan Vasona Park'ta cektim. Parkin icinde Carousel ve ustu acik bir tren var cocuklarla binip etrafi gormek icin. Yuruyerek de gezilebiliyor. Heryerde piknik masalari var.  Iki kez gittik su ana kadar ve daha cok kez gidecegiz gibi gorunuyor. 


Bu resim de evimizin hemen arkasindaki parktan. Orada da cocuk parki ve uzun bir yuruyus parkuru var dere boyunca ilerleyen. Haftaici her gun aksamustu oralardayiz. Mudavimi olduk mekanin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder