18 Ocak 2011

Yumurta Kokmayan Omlet

Bu sabah-daha dogrusu oglen- kendime omlet yapayim dedim. Hazir kizim da  buyuk aski Jack'le karsilikli uyuyorken...

Malum hem vejetaryenim hem de emziriyorum diye protein almaya dikkat etmem lazim. Ama omlet benim usulumce olmali tabii; yumurta kokmamali yani. Kendimce, icine ekstra malzeme ekleyerek yaptigim omleti, yumurta kokusundan rahatsiz olanlar deneyebilirler.

Iki yumurtaya yarim cay bardagi sutu ve tuzu ekleyip cirpiyorum. Sonra kekik, karabiber, kirmizi biber, maydanoz ve peynir ekliyorum. Bu sefer biraz da misir ekledim. Karistirip, zeytinyagi koydugum tavada pisiriyorum. Tava buyuk olunca, omlet ince oluyor ve iyice pisiyor. Iyice de pismesi lazim benim omletimin. Yumurta civik kaldiysa yiyemem cunku.  Pek problemliyim canim...


Ince oldugu icin tek tarafinin pismesi yeterli. Eger kalinsa iki tarafi da pisiriyorum. Malum, civik kalmayacak ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder