1 Eylül 2013

Ispanakli ve menemenli mini kaseler

Marketten aldigim wonton wrappers ile minik borekler yapmayi planliyordum. Sonra menemen yaptigim birgun aklima boyle birsey yapmak geldi. Dolapta biraz da ispanakli borekten kalma ic vardi. Aynisi kare kare kesilmis yufkayla da yapilabilir. Burada guzel yufka olsa ben onunla yapardim zaten.


Muffin kaliplarinin icine ikiser tane wonton wrappers koydum. Iclerine de biberi ve domatesi kavrulmus ama yumurtasi pismemis haldeki menemeni koydum. Biraz baharat ve rende peynir ekledim. 

Ispanakli ici hazirlarken de bir kucuk sogani dograyi siviyagda soteledim ve dogranmis ispanaklari ekledim. Cok fazla degil, sadece ispanaklar hacmini kaybedene kadar kavurup tuz ve karabiber ekledim. Biraz soguyunca da rende peynir ekleyip karistirdim. Bu ici de wonton kaseciklerine doldurdum. 175-180 derecedeki isinmis firinda 15 dakika kadar pisirdim. 


2 yorum:

  1. Bu wonton wrapperları çok merak ediyordum. Herşeyi yapıyorlar bunlarla :) Sizin wonton kaseleri de pek güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim. Lezzet olarak bizim yufkalara yaklasamasalar da kullanislilar. Biraz lastigimsi bir kivamlari var.

    YanıtlaSil