6 Nisan 2011

Kizimla bahara girerken...



Kisi resmi olarak geride biraktik ama havalar hala puslu... En azindan eskisi gibi soguk degil neyse ki... Esimle birkac kez cikmistik ama tek basima hastane disinda hic disari cikarmamistim daha kizimi. Bugun onu da yaptik. (Buyuk olay!) Kizimi kanguruya koydum ve Bahcelievler 7. caddeye gidip geldik yuruyerek. Oldukca kisa bir mesafe ama gene de heyecanliydim. Karsidan karsiya gecmek gerekiyor. Bir de yagmur yagiyordu. Beni kisin dogum yapan anneler anlar sanirim. Disari cikmaya cikmaya iyice gozunde buyutuyor insan. Toplam 40-45 dakika surdu gidip gelmemiz sanirim. Belki daha da az... Bundan sonra hergun cikmaya karar verdim. Hem bana hem ona iyi geldi.


Bu resim de esimle beraber gittigimiz avm'deki halimiz. Bizimkine cok gurultulu geldi sanirim. Agladi biraz. Toplam iki saat icinde gidip geldik. Bir daha gider miyim biraz buyumeden bilmiyorum. Her ortama alissin istiyorum ama huzursuz olunca da uzuluyorum. Ben bile yoruluyorum alisveris merkezlerindeki isiklardan ve seslerden.

2 yorum:

  1. Kuzu nasıl tatlı büyümüşsün sen öyle. Şu bloglar filan kapandı açıldı dengem bozuldu. Giremedim bir türlü doğru dürüst. Ne tatlı olmuş maşallah. Öperim :)

    YanıtlaSil
  2. Bloglarin kapanmasi bende de bir sogukluk yaratti ama isiniriz gene insallah.
    Biz de Ege'yi operiz :)

    YanıtlaSil