22 Şubat 2011

Mimmm!

Tatli Ege'nin annesi ruhdagi beni mimlemis. Pek acemiyim bu konuda. 
Herseyin bir ilki vardir deyip cevapladim :)

1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:

Kizimin gun icinde kesintisiz 1 saat uyumasi. Son zamanlarda 45 dakikadan uzun uyumaz oldu :(


2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:


Tabak, canak ve su aralar bebek esyalari


3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:


Diyet yapmayi basaramiyorum ben ama bu kadar tuketmesem cok iyi olur dedigim seyler var: Sutlu tatlilar ve cikolata


4-Uğurun var mı, uğurun?

Kizim :) Ugur bocugume hamileyken yillardir alamadigim unvani aldim ve dogum yapinca da calistigim kurumun lojmaninda oturmaya basladim. Yillardir dogru duzgun calismadigim, dolayisiyla maas alamadigim icin pek makbule gecti dogrusu...


5-Kendine en yakıştırdığın renk:

Esim kahve ve krem tonlarinin yakistigini soyler. Galiba oyle. Gri, mor ve yesili de severim.


6-En sevdiğin takın:


Esimin hediye ettigi kupeler ve yuzuk. Cok sadeler ve herseyle gidiyorlar.


7-Takıntın?


Temizlik takintim oldugu iddia ediliyor :) Ben oyle dusunmuyorum. Hele su aralar... Evi 15 gunde bir supurebiliyorum. Ama duzeni, temizligi bayagi severim.

Bir de cay. Caysiz gunum gecmez.

8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?

Italya'yi gezmek isterim. Ama turla falan degil. Trenlerle. Sevdigim yerlerde istedigim kadar kalip bol bol da yiyip icerek tabii :)


9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

Pink Martini: Donde Estas Yolanda? Telefonumda da melodi olarak kullaniyorum.


10-Solunda ne var?

Duvar :)

Ben de EsEr ve Defne'yi mimleyeyim bari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder